Oj oj oj!!

Sorry för att jag inte uppdaterat!!
Vart en helvettes dag idag!! Satt hela natten och kollade Hockey! Fy fan vilken match!!!!
Och SVERIGE VANN!! WOOP WOOP!
Sen somnade jag vi 6... Glad som man va... :P
Och va tvungen å kliva upp straxt efter 11 :O
Pappa skulle iväg och jag åkte me, han väckte mig iallafall... lml...
Sen kom vi hem, och jag får DAMP på detta jävla julpynt... DET ÄR INTE JUL LÄNGRE!?!?!?
Så jag tog bort allt julskit, städade och sen hjälpte jag pappa i garaget ...
Tröööööött är man nu... Hoppas på att det blir någon enkel middag... typ Pizza elr kebab....

Jag å super söta gulle Jossan ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

Nej jag har inte sett den så jag vet inte om den är bra xd men jag brukar gå efter hur framsidan ser ut :P jag ska nog se den någon gång :)

2012-01-06 @ 20:20:54
URL: http://jjjeeesssiiieee.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack så mycket för jag blev veckans blogg! :D

Visst kan jag tipsa om din blogg :)

kram <3

2012-01-06 @ 20:53:24
URL: http://jjjeeesssiiieee.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback