Dag 4 Om mig!

Jag är en tjej på 15 år som lever ute i Vallentuna (finns säkert inte på kartan..)
Det är iallafall en bra bit från Stan, men om ni vet vart Täby ligger så är det typ 1 mil å några km där ifrån! :P
Långförklarat? ja... Jag har diabetes, har haft de sen jag var 3, precis som min mor :) Drusen har jag också...
Det är typ en ögon grej, but but.. Googla om ni vill veta!
Men jag bor här ute, nästan i skogen, men mina 2 syskon Josefine och Matilda och mamma o pappa såklart! :)
Och Bella, Prutt å Bullen! :P Hunden och kaninerna asså...  Lite dåligt namn de första men pappa skulle bestämma..
På kaninen asså! Men iallafall, mina kompisar bor typ llååånngggtt härifrån, man får åtminståne gå en
bra jävla bit för att träffa nån, Mickis bor nog närms :P Eller Matilda men vi umgås inte så mycke.
Skolan kan man ta bussen till eller gå, cycklar hällst på sommrarna :P
Undrar ni något mer så är det bara fråga! :)




Kommentarer
Postat av: Emma

tack desamma finis!

2012-01-05 @ 14:31:17
URL: http://emwizy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Usch, vad obehagligt!!

Tack så jättemycket fina du! :D



KRAM

2012-01-05 @ 18:01:48
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback