DAG 2

Min bästa kompis just nu blir nog mickis, för hon bor närmst :P
Det är lite kul att vi är så bra vänner för vi har typ INGET gemensamt....
Såå fult, förrutom att vi går i samma klass bor i samma stad
gillar samma kläder.... Ja de är typ de? ?!?!?!
Döm för er själva...

Här har ni hennes blogg loodens!!

______________________________________________________________________________

Märks det att jag har tråkigt? klockan är 12 minuter över 12 och jag har
bloggar typ 9 ggr IDAG!
Haha men nu leder finland med 1-0 :D YEHAA! YEAH BUDDY!!
Jag ska typ byta om och sova snart! :P
Imorrn ska jag inte göra nått, funderar på att ha en såndär
ta hand om mig själv dag? :) Lät så mysigt.. :P
Men nu ska jag Facebooka! Adiooos se ya later!

oh right... i was blonde once..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback